Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z systemu sprawozdawczego dostępnego pod adresem [adres URL systemu], zwanego dalej „Systemem”.
Właścicielem, Administratorem i Dostawcą Systemu jest:
Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26
03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100
Adres: ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Adres e-mail: urzad_marszalkowski@mazovia.pl
lub ePUAP
lub e-Doręczenia
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mazovia.pl
Kontakt w sprawach technicznych i merytorycznych Systemu:
E-mail: mbs@mazovia.pl
Telefon: 225979481
Godziny urzędowania: 08:30 – 15:00
System ma charakter wyłącznie sprawozdawczy i służy przede wszystkim do elektronicznego przekazywania, weryfikacji oraz odbioru obowiązkowych sprawozdań, raportów, harmonogramów, wniosków i innych dokumentów w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego „Mazowsze bez smogu” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu: II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” Działania: 2.1 „Efektywność energetyczna” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Korzystanie z Systemu jest obligatoryjne zgodnie z umowami partnerskimi zawartymi pomiędzy Liderem (Województwem Mazowieckim) a poszczególnymi partnerami w projekcie „Mazowsze bez smogu” ,.